Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

ΕΙΣΒΟΛΕΑΣ - EVERSOR - ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ


Καλώς ορίσατε στον κόσμο που έχω φτιάξει
φάση, επίθεση σαν φυλή των απάτσι,
είμαι γιατί μου έκατσε οχι για οτι κάτσει,
ειρήνη, ελευθερία, δεν πληρώνω το χαράτσι.

Κουτόχορτο δεν τρώμε, πάμε για δράση
και αν σου την πέφτω συμφωνείς και όλο μου λες εντάξει,
το διπλωματικό σου στυλ με έχει κουράσει,
δεν πιπιλάμε δάχτυλο ,το νου σου και προχώρα μην αστράψει!!

Είσαι νόμιμος και φαίνεσαι σαν διαφήμιση,
παράνομος για πάντα κάτω η νομιμοποίηση,
κάτω τα τσιράκια κάτω και η κλωνοποίηση,
ζήτω η αυθεντία ζήτω η διαφοροποίηση,

δεν πιάνει η ρεκλάμα όσο και αν προσποιείσαι,
δεν πιάνει πια το κόλπο κάποιον άλλον να μιμείσαι
και όλο απολογείσαι,τι είπατε ? ορίστε ?
συγνώμη κύριε...! όμως γνωρίζουμε ποιος είστε!!!

πάρε το πούλο ήρθε η ώρα σου επιτέλους δεν σε αντέχω άλλο πια!!
εδώ δεν φάγαμε κουτόχορτο όταν ήμασταν ακόμη παιδιά..
και αφού πουλάς μόνο αέρα πάρε πούλο από δω λακαμά,
δεν το κατάπιαμε το φούμαρο γιατί μιλάς με την γειτονία!

Κουτόχορτο δεν τρώμε, έχουμε πάψει,
πάει καιρός που την αλήθεια κατάματα έχω κοιτάξει
αφήνω την θεωρία , ραντεβού στην πράξη,
κομματόσκυλα είμαι ο μπόγιας που ήρθε για να σας φωλιάσει!

τσουτσέκια μια παράταξης, κωλογλείφτες,
σκλάβοι τις σιωπής, μουλάρια , δήθεν αρτίστες,
ο μύθος καταρρέει τρέξτε να σωθείτε
και αν είστε έξυπνο πουλί από την μύτη θα πιαστείτε!

είσαι κύριος και φαίνεσαι, χα... ματαιότητα,
κάτω η ταμπέλα, ζήτω η προσωπικότητα,
ζήτω η ειλικρίνεια, ζήτω η μερακλήδες,
κάτω και το δήθεν, κάτω και η εφετζήδες!

που μου έμαθες το swag , αμάν!!! απόψε κάνεις μπαμ!
γαμώτο ,σε βλέπω στο φου μπου ο πιο σκληρός στην φώτο,
περσόνα μας το παίζεις με κλεμμένο μότο
και είσαι ακόμα ένα μπουρλότο που δεν κάνει κρότο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου