Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Άγνωστος Χειμώνας feat. Loopa - Έλα μια βόλτα


Ως παρενεργειες που σπανε το στομαχι
αγχη και δαιμονες μπορουν να νικηθουν αρκει να βγω απ' τη μαχη
αγνοωντας την αγαπη
κατι μου λεει πως αν φυγω καποιος θα βρει αφορμη για να γελασει
σε καθε σταση κοζαρω φατσες που κρυβουν χιλιαδες λαθη
χιλιαδες ενοχες κατω απ' τη λασπη κανω την εικονα μαυρη
πουτανες στη θεση σας δε θα το 'χα ξεχασει
αν στα ματια το θυμα μ' ειχε κοιταξει
τωρα ψαχνω απλες μεθοδους να ξεφυγω
το γελιο μεταδιδω
αν με δεις να γελαω κανε το ιδιο
για λιγο μοιρασου με τον διπλανο τον ηλιο
κατεβασε τον τοιχο και ισως να σε νιωσει φιλο
ανταποκρινομαι στο ενστικτο
κι οσο το μελλον βλεπω πενθιμο
πατω την περιεργεια μου θελω να ζησω το μη ανατρεψιμο
πιασε το χερι μου και ελα να παμε εκει που δαση φυτρωνουν στην ερημο
ανυπομονω
να μπω σ' ενα κουτι με μουσικη και να κλειστω μακρια απο τον πολιτισμο
ακομα κι αν δεν εχω προσβαση στον ουρανο θ' αναδειχθω
ξερω να πολεμω
μετετρεψα την πικρα σε θυμο και χαμογελασα
μετα απο χιλια δυο ξενερωσα
ελα μια βολτα τωρα που θερισα
μεσ' στο κεφαλι μου τ' αμετρητα απογευματα να δεις πως γκρεμισα
οταν ο ηλιος πεφτει βλεπω το ξημερωμα
αντιστροφα η μερα μου κυλαει δεν καθυστερησα δεν καθυστερησα

Boom Boom Boom Boom
Boom Boom Boom Boom Boom
Boom Boom Boom Boom
Boom Boom Boom Boom
Ψυχοδραμα Boom τσιτα Boom στην νιρβαμα
ψυχη ματια σωμα στομα σε ατοφιο κραμα
και χαρμα βλεπω
τον ηλιο σ' αρμα πανω τρεχω
στο φως προς ολοταχως τον κινδυνο ελεγχω
και κοιτα με πως ιπταμαι
πως τα βρηκαμε
εγω με το φωτεινο μου εγω ξαναβρεθηκαμε
και βγηκαμε στους δρομους του πυρος που πορευτηκαμε
στο μελλον νιωθω μεσα μου χαμογελο ανατελλω
και στα ματια σε κοιταζω παντα
κοβω απ' το αλεξιπτωτο τον στατικο ιμαντα
να πεσω μυτη σκαω σκαω και καντε ολοι στην παντα στην παντα
στην τσαντα του Θοδωρη κρυψαμε τα κουμαντα
για μια βολτα ελα
για να σου μαθω κολπα
μπες στο ρυθμο μου μεσα νιωσε τη μποτα
και χτυπα τον βηχα τους κοψε
και νιωσε γι' αποψε
τα λογια σου απ' την ψυχη bro στο στομα σπρωξε
να βγουν σε οσους ακουν
μια μερα μονο μονο μενει για το Boom να το θυμασαι
να 'σαι ατσαλι κι ας φοβασαι μαγκα γελα οταν λυπασαι
και νικησε την ηττα και νικησε την ηττα και νικησε την ηττα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου